Luksus rejse til florida

Titel: Luksus rejse til florida
Beskrivelse:
Jeg har altid haft en drøm om at rejse til USA og i Maj fik jeg endelig chancen for at rejse til Florida med hele familien, som består af Min hustru, mine 2 børn og mig selv.

Vores rejse startede i Billund hvor vi fløj onsdag morgen kl. 7.15, dette betød at vi skulle op kl. 4.00 så vi kunne være i lufthavnen kl. 5.00. Fra Billund rejste vi til Frankfurt hvor vi skulle mellemlande. I Frankfurt skulle vi vente i 3 timer før vi fløj videre mod Miami. Flyveturen gik som smurt, også selvom at vi havde to børn med på 6 og 8 år. På flyet var der tv til begge børn, hvor de kunne vælge præcis hvad de ville se, dette var virkelig et hit hos dem. Konen og jeg nød at børnene var optaget og nød et glas vin og fik sovet et par timer.

Da vi landede i Miami, blev vi ramt af USA med det samme, vejret var fantastisk og menneskerne var virkelig venlige. Efter et sikkerhedstjek på 30 minutter, skulle vi hente vores bil. Vi havde bestilt en bil i luksusklassen, vi fik en Lincoln Town Car og aldrig i mit liv har jeg kørt i en så lækker og stor bil.

Vi kørte med det samme til vores hotel på Miami Beach. Et rigtig lækkert hotel lige ned til Stranden. De første par dage brugte vi på at slappe af ved stranden.

Efter 3 dage kørte vi videre til Key West hvor vi tjekkede ind på vores hotel. Key West er virkelig et besøg værd. Der var masser af lækre strande og et væld af Sea Food restauranter hvor børnene kunne leje ved stranden mens vi fik en god frokost. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi besøger Key West.

Efter Key West var det tid til at forkæle vores børn, derfor rejste vi videre til Orlando. I Orlando skulle vi bo i 4 dage og det viste sig ikke at være en dag for meget. den første dag brugte vi i Disney World. Vi brugt 14 timer i Disney World og i denne tid fik vi kun set 2 af deres 7 parker, det er simpelthen så stort. De efterfølgende 2 dage var vi i henholdsvis Univesal Studios og Sea World, alle tre dage som ungerne en halv time efter vi var kommet hjem, der blev virkeligt brugt noget energi. Den sidste dag i Orlando brugte vi på at shoppe i et af Orlandos mange Outlet centre.

De sidste 4 dage tilbragte vi på et 4 stjernet hotel i Fort Lauderdale, et kæmpe hotel, som ligger lige ned til vandet. Det var en stor oplevelse at prøve at bo så luksuriøst.

Det er helt sikkert ikke sidste gang vi besøger Florida eller USA. Næste gang vil vi rigtig gerne prøve at se Californien.

Kategori: Fritid, Hobby og Rejser - Rejser

By:
Post nr.:
Telefon nr.:

Anden relevant information om hjemmesiden

Google Pagerank: 0
Trustpilot rating:

Powered by Thumbshots

Navn: whoah this blog is excellent i love studying your posts. Keep up the great work! You know, many persons are hunting round for this information, you could aid them greatly.
Dato:
Kommentar: whoah this blog is excellent i love studying your posts.
greatly.

Navn: I go to see everyday a few web pages and sites to read articles, except this blog gives quality based articles.
Dato:
Kommentar: I go to see everyday a few web pages and sites
to read articles, except this blog gives quality based
articles.

Navn: It's actually a cool and helpful piece of information. I am happy that you just shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.
Dato:
Kommentar: It's actually a cool and helpful piece of information. I am
happy that you just shared this useful information with us.
Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

Navn: It's going to be ending of mine day, but before finish I am reading this wonderful piece of writing to improve my knowledge.
Dato:
Kommentar: It's going to be ending of mine day, but before finish I am reading this wonderful piece of writing
to improve my knowledge.

Navn: Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Extremely helpful info specifically the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain information for a long time. Thank you and good luck.
Dato:
Kommentar: Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!

I was looking for this certain information for a long time.

Thank you and good luck.

Navn: Thanks for sharing your thoughts on rejse. Regards
Kommentar: Thanks for sharing your thoughts on rejse. Regards

Navn: I have read several excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you put to make the sort of magnificent informative site.
Kommentar: I have read several excellent stuff here.
Certainly price bookmarking for revisiting.
I surprise how so much effort you put to make
the sort of magnificent informative site.

Navn: When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get three e-mails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service? Thank you!
Dato:
Kommentar: When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
time a comment is added I get three e-mails with the same comment.

Is there any way you can remove people from that service? Thank you!

Navn: Thanks for one's marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you're a great author.I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back sometime soon. I want to encourage that you continue your great job, have a nice weekend!
Kommentar: Thanks for one's marvelous posting! I genuinely
enjoyed reading it, you're a great author.I will be
sure to bookmark your blog and will eventually come back sometime soon. I
want to encourage that you continue your great job, have
a nice weekend!

Navn: My partner and I stumbled over here different website and thought I may as well check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to exploring your web page yet again.
Dato:
Kommentar: My partner and I stumbled over here different website and
thought I may as well check things out. I like what I see so i am just
following you. Look forward to exploring your web page yet again.