Tips til Marketing med tryksager og grafisk design

  
Titel: Tips til Marketing med tryksager og grafisk design
Beskrivelse:

Hvis du bruger grafisk design som en del af en markedsføringskampagne, vil det meste af dit grafik ses online. Det er bare et faktum af den æra vi lever i - de meste markedsføring er nu en gang online, sådan er det, hvor din indsats er nødt til at være fokuseret. Du kan dog stadig gøre god brug af tryksager med moderne grafisk design i dine marketingkampagner. Det hele afhænger af, hvordan du gør det. Her er tre retningslinjer for markedsføring med trykte grafisk design.

1. Definer din målgruppe og mål

Uanset om du præciserer, hvem du ønsker at nå, eller hvem du allerede når, skal du bruge solide data til at forstå, hvordan du skal kommunikere med dem. For at få en fast idé om, hvad din målgruppe er, så se på kundens data, du får fra ansøgningsskemaer. Du kan også foretage interviews med potentielle kunder / klienter til at indhente oplysninger, der kan oplyse, hvordan du ønsker at nå ud til dem med dine grafiske designs.

Du kan bruge dine interviews for at finde ud af, hvordan man bedst til at løse deres interesser gennem dine grafiske design. Kopien med i grafisk design skal vedrøre direkte til, hvad dit publikum skal gøre som svar, hvorfor det er af værdi for dem, og du bør omfatte en opfordring til handling informere dem om, hvordan til at følge op.

2. Vælg din Tryksag

Når du har en klart defineret målgruppe, og du ved, hvad du vil have dem til at gøre, skal du vælge en passende print grafisk design. Der er en bred vifte af grafisk design remedier at vælge imellem, men vi vil bare fokusere på tre dag.

 

1. Brochurer: Disse er egnet til at kommunikere vigtige oplysninger om din virksomhed, tjenester eller produkter. Brochurer kan medvirke til at tiltrække nye kunder eller få folk til at besøge dit websted.

 

2. Flyers: Disse hjælper med at få ordet ud om arrangementer, salg eller vigtige spørgsmål. Da flyers ikke er beregnet til at oversætte en masse detaljer, bruge stærke overskrifter og en særlig overbevisende design.

 

3. Postkort: Disse er især nyttige til at kommunikere meget specifikke stykker information kort og med stor gennemslagskraft. For eksempel kan du bruge dem til at informere læserne om særlige tilbud, give anvisninger, underrette dem om væsentlige ændringer i organisationen, osv

 

3. Vær opmærksom på de detaljer

Når det kommer til din grafik, kan detaljerne gøre eller bryde en konvertering. Her er tre detaljer at holde øje med, når du opretter trykte materialer.

• Farverne fremhævede på dit websted er altid identisk med farverne på dit logo, fordi der skabes konsistens. Det hjælper også at forbinde farven med din virksomhed i hovedet på dine potentielle kunder. Dine trykte materialer nødt til at gøre det samme, som der vil hjælpe bygge bro mellem din online tilstedeværelse og fysisk tilstedeværelse. For at sikre ensartede farver, bruge PMS spot udskrivning.

• Layoutet, farvelægning, og selv tekstur af dine trykte materialer kan enten forstærke dit budskab eller tage væk fra dens indvirkning. Vær opmærksom på de skrifttyper og farver, du bruger: bestemte skrifttyper vil komme på tværs som uprofessionel, og bestemte farver fremkalder forskellige følelser. Du kan også drage fordel af teksturering at gøre se dine designs en mere medrivende oplevelse.

• Den tekstforfatning med i trykte materialer er yderst vigtige. Bortset fra klart at kommunikere, hvad du tilbyder, er du nødt til at kommunikere det på den rigtige måde: fokus på fordelene ved dit tilbud snarere end blot indholdet af tilbuddet; holde din kopi kortfattet endnu informativ, gøre oplysningerne nemt og hurtigt fordøjelig; og bruge konversation sprog, så alle kan forstå dit tilbud.


Kategori: Erhverv - Markedsføring
Hjemmeside:
 

Facebook:
Twitter:
 

Aktiveret d.: 05-03-2016
Oprettet af: Jesper
Adresse: http://minimarketing.dk/
By:
Post nr.:
Telefon nr.:

Anden relevant information om hjemmesiden

Google Pagerank: 0
Trustpilot rating:

Powered by Thumbshots






Tilføj din egen kommentar:

Navn:  
Url:  
Email:  
 
Kommentar:

En kommentar skal min. være 200 tegn, du har  1500tegn tilbage.!
 
Jeg accepterer betingelserne for siden 

 
© Linkdatabase.dk. - Stedet hvor du kan tilføje dit link! - Mail: kontakt[@]linkdatabase.dk